După ce în 2005 grupul german Meffert AG a vândut compania Düfa România către fondul de investiţii american Advent International, acesta având drept de utilizare a mărcii Düfa timp de cinci ani, părintele Düfa revine pe piaţa din România alături de doi acţionari români, Liviu Stan şi Irinel Gheorghe.
Grupul german a intrat pe piaţa din România în 1997 şi după ce au creat şi crescut brandul Düfa alături de doi asociaţi români au hotărât să vândă brandul pentru 20 de milioane de euro, deoarece colaboratorii din România doreau să lucreze ca antreprenori în construcţii, dar compania-mamă nu putea coordona activităţi de aici. "Asociaţii noştri se duceau în alt domeniu şi noi ne ocupăm doar de vopsea. Ne-am gândit că nu putem conduce o companie din România stând în Germania. Aşadar, am ieşit de pe piaţa din România, dar am lăsat posibilitatea de a intra din nou", a declarat, în cadrul unei conferinţe de presă, Dieter Meffert, director general Meffert Group.
Strategia de revenire a originalului Düfa a început prin iniţiativa lui Liviu Stan, unul dintre actualii asociaţi, de a realiza un studiu de piaţă din care a aflat că încă există notorietatea brandului în proporţie de 50%, dar nu mai există produse de aceeaşi calitate, aşadar acesta i-a făcut propunerea grupului german de a se întoarce. "Grupul Meffert a fost de acord să vină din nou în România pentru că într-o astfel de perioadă dificilă cu cât sunt mai mulţi clienţi, cu atât este mai bine. Şi până la urmă vorbim de prezenţa pe o nouă piaţă", a explicat Liviu Stan, managing partner Düfa România. Din august 2010, grupul Meffert AG împreună cu fostul partener local, omul de afaceri Liviu Stan, şi noul partener din domeniul distribuţiei de materiale de construcţii, Irinel Gheorghe, au demarat strategia de revenire pe piaţa din România, oferind din nou produsele originale germane Düfa, dar şi printr-o inves