Specialistii de la UberMedia lucreaza la o platforma de microblogging, care ar intra in competitie directa cu Twitter, retea de socializare care numara circa 200 de milioane de utilizatori.
UberMedia este o companie cunoscuta pentru realizarile sale in sfera aplicatiilor si serviciilor web-based, care intrepatrund interfata anumitor site-uri de socializare, dar de aceasta data e pe cale sa propuna o oferta proprie, pentru a se elibera de conditiile impuse de Twitter in domeniu, relateaza Webnews.
Compania din Pasadena pare sa fi proiectat platforma in scopul depasirii anumitor limitari specifice Twitter, precum ar fi numarul redus de caractere disponibie pentru postarea actualizarilor, ceea ce ar facilita posibilitatile de orientare pentru navigatori.
UberMedia a reusit sa-si croiasca drum pornind de la aplicatiile bazate pe Twitter si in prezent a demarat tratativele pentru achizitionarea TweetDeck, apreciata aplicatie disponibila cu precadere pe smartphone, acordul fiind in curs de finalizare.
Potrivit sursei citate, relatia dintre Twitter si UberMedia devine pe zi ce trece mai tensionata, concurenta fiind desigur privita cu raceala si in acest domeniu, mai cu seama in situatia in care Twitter risca sa piarda un numar insemnat de utilizatori, in ipoteza in care acestia vor migra catre o platforma alternativa.
Specialistii de la UberMedia lucreaza la o platforma de microblogging, care ar intra in competitie directa cu Twitter, retea de socializare care numara circa 200 de milioane de utilizatori.
UberMedia este o companie cunoscuta pentru realizarile sale in sfera aplicatiilor si serviciilor web-based, care intrepatrund interfata anumitor site-uri de socializare, dar de aceasta data e pe cale sa propuna o oferta proprie, pentru a se elibera de conditiile impuse de Twitter in domeniu, relat