Ziua porţilor deschise la şantierul Stadionului Naţional, prima zi de campanie pentru alegerile locale. Bine mediatizat, evenimentul a adunat încă de la deschidere aproape două sute de curioşi.
În trei ore, la coada formată pe mai multe rânduri, aşteptau mii de persoane venite în grupuri compacte. Traseul destinat vizitei mulţimii a fost unul scurt şi îngrădit cu bandă alb-roşie. Ghizi au fost directorul Direcţiei Investiţii din cadrul Primăriei Capitalei, Bogdan Hreapcă şi directorul de şantier, Ştefan Monos. "Aceasta e zona business, are 3.000 de locuri şi un restaurant pentru oficiali. Se vor monta fotolii ca astea care se văd prin fereastră. Pentru spectatori, pe cele două nivele vor fi chioşcuri" a explicat Ştefan Monos. "Dar grupurile sanitare sunt suficiente?", s-a arătat interesat un vizitator.
"De jur împrejur sunt toalete, pe cele două niveluri. Într-o toaletă, sunt 7-8 urinare", a răspuns Monos. La rândul său, Bogdan Hreapcă le expunea vizitatorilor noul concept de stadion: "Ideea de stadion nu mai este ce a fost. Acum pe stadion se fac şi spectacole, a devenit un business. Drenajul a fost făcut, urmează să punem instalaţia de încălzire şi gazonul. Ce vedeţi în faţa dumneavoastră, jos, o să fie podiumul".
Grupul s-a arătat interesat de locul pe unde vor intra şi încălzii jucătorii. Directorul Hreapcă le-a răspuns că " sub locul unde noi stăm, e zona sportivilor. Au la dispoziţie un spaţiu de 150 de metri, unde se încălzesc ca să nu facă febră musculară. Ei vor intra prin lateral stânga. La subsol sunt locurile de parcare". În drum spre ieşire, oamenii făceau poze cu telefonul mobil şi comentau: "Să avem şi echipă pe măsura stadionului", "Scaunele sunt prea înguste, trebuie să cumperi două bilete ca să stai confortabil. Sunt pestriţe şi par aruncate cu furca", "Stadionul ăsta parcă e de jucărie. Ăla vechi era mai mai mare, avea şi pistă