Intact Media Group inoveaza piata TV din Romania prin lansarea primei campanii de integrare de QR-Codes. Incepand cu data de 18 Aprilie 2011, primul post TV din Romania care implementeaza sistemul de QR Media Network - "mobile tagging” este Antena 1. Campania "Scanezi si Castigi!” porneste la Antena1 in emisiunea "Neatza cu Razvan si Dani”.
QR-Code (Quick Response: raspuns rapid) este un cod matrice creat in 1994 de catre compania japoneza Denso Wave, ce poate descifra instantaneu de pe un ecran orice informatie incorporata in el. Fiind considerat un bun instrument de promovare neconventionala, multe companii din Japonia, Europa si America folosesc deja de ani buni QR codul in reclame. Astfel, consumatorii pot accesa usor si rapid informatii suplimentare despre anumite produse sau promotii prin intermediul telefoanelor mobile.
Solutia este dezvoltata de Open Media Network, o companie a Grupului Intact, care va lansa in aceasta saptamana campania de informare si utilizare a QR cod-urilor. Telespectatorii au de acum sansa de a obtine informatii despre un concurs, un produs sau o promotie doar prin scanarea codului afisat pe ecranul televizorului.
"Marile companii cauta mereu idei de promovare inedite si inovatoare pentru a ajunge cat mai aproape de consumatori si pentru a ii fideliza, intr-o industrie saturata de traditionalele reclame TV, sau de panourile publicitare ce au impanzit orasele. Cu ajutorul telefonului mobil, QR code-urile creeaza o legatura directa intre TV, mediul online si cel offline, oferind astfel un grad mai mare de interactivitate. Prin implementarea codurilor QR la TV, telespectatorii vor petrece mai mult timp in compania unui brand. Aceasta tehnologie va revolutiona strategiile companiilor media. Conceptul "scan2buy” va face din QR-code cel mai atractiv si facil instrument de informare, promovare si vanzare directa”, declara R