După controversa iscată în presa locală, referitor la bannerul care susţine integrarea homosexualilor în societate, folosind imaginea unui copil, afişul a dispărut misterios. Cei de la firma de publicitate sunt secretoşi, în timp ce autorităţile locale sunt depăşite de situaţie. Asociaţia care derulează campania este de negăsit.
Iaşi: Vezi ce spune Biserica despre panourile cu bebeluşi folosiţi ca agenţi de marketing pentru homosexuali
Bannerul care ilustra un bebeluş implicat într-o campanie de integrare a copilului gay a dispărut la trei zile după ce subiectul a stârnit revoltă în comunitatea locală. Autorităţile locale spun că situţia nu este responsabilitatea lor. „Noi nu avem contract cu respectiva firmă de publicitate. Panoul aparţine unei firme private care are autorizaţie de construire.Firma respectivă derulează de multă vreme contracte cu firme de publicitate. Nu au nevoie de aprobarea noastră pentru conţinutul mesajului. Măsurile nu sunt de competenţa municipalitatii, potrivit legislaţiei în vigoare", a declarat Lăcrămioara Condea, din partea Primăriei Municipiului Timişoara.
GALERIE FOTO: click pe poze pentru imagini
Reprezentantul local al agenţiei de publicitate Universal Solutions declară însă că panoul ar fi apărut după ce un ONG ar fi contactat firma cu sediul de la Bucureşti. „Eu reprezint agenţia de publicitate pe Timişoara. Nu pot spune de ce a fost îndepărtat afişul. Ceea ce ştiu este că o Fundaţie care promova integrarea homosexualilor în comunitate printr-o campanie finanţată prin fonduri guvernamentale, a conctactat agenţia nostră cu sediul la Bucureşti. Eu am primit instrucţiuni să dăm jos afişul, mai multe nu pot să spun", a declarat Liliana Mureşan, reprezentant al agenţiei de publicitate pe Timişoara.
Scandalul „bebeluşului homosexual" continuă: asociaţia Noua Dreaptă critică banerele puse în Timişoa