Bancile au inceput sa se asocieze cu cluburile de fotbal, in lansarea de carduri care au drept tinta suporterii echipei respective. Astfel, Raiffeisen Bank a incheiat un parteneriat cu FC Steaua, in timp ce BRD s-a asociat cu FC Dinamo.
Raiffeisen Bank si FC Steaua au scos un card de debit cu reduceri importante pentru toti suporterii clubului de fotbal. Cardul va fi disponibil in toate agentiile Raiffeisen Bank din tara, incepand cu luna aprilie 2011, si ofera o reducere de 10% la toate biletele si abonamentele pentru meciurile echipei Steaua, precum si la toate produsele de catering achizitionate in timpul evenimentelor sportive, in interiorul stadionului.
Posesorii cardului vor avea o reducere de 50% la turul stadionului si al muzeului, daca platesc biletele folosind cardul, si de o reducere de 10% la toate produsele achizitionate din magazinele Steaua sau de la magazinul on-line al clubului.
Folosind cardul personalizat, suporterii vor putea achizitiona diferite produse unice, cu autografele jucatorilor. Taxa anuala de administrare a cardului este de 10 lei.
"Aceasta colaborare intre doua branduri puternice nu poate fi decat un succes, avand in vedere ca Steaua are, detasat, cei mai multi fani dintre echipele romanesti, iar Raiffeisen Bank are un foarte mare numar de clienti si agentii in toata tara", a declarat Bobby Durbac, director de marketing al FC Steaua Bucuresti.
BRD tine cu Dinamo, cu MultiCard Suporter
BRD a anuntat si ea, luni, lansarea unui card de debit pentru suporterii echipei Dinamo. Cardul este unul "contactless", creat sub sigla MasterCard, si poate fi personalizat cu fotografii ale jucatorilor, dar permite si accesul pe stadion.
"Fiecare club isi doreste sa isi aduca suporterii cat mai aproape. Acest proiect este o facilitate in plus pentru ei si ne apropie mai m