Reprezentanţii reţelei au discutat, în cadrul unui eveniment desfăşurat la New York, despre televiziunea 3D şi despre investiţiile la nivel internaţional. Discovery Communications intenţionează să investească, în 2012, un miliard de dolari pentru producţia şi achiziţia de programe.
Discovery Communications a prezentat la sfârşitul săptămânii trecute programele pentru nouă posturi-cheie din portofoliul său pentru 2011 şi 2012. Pe scena evenimentului s-au perindat cele mai importante figuri ale programelor Discovery Channel, TLC, Science şi OWN (Oprah Winfrey Network). Printre altele, reprezentanţii reţelei au anunţat că bugetul de programe al postului de televiziune în 2012 - producţie şi achiziţie - va fi de un miliard de dolari. Dintre aceştia, 60% vor fi „cheltuiţi" în Statele Unite, iar restul pentru producţiile internaţionale.
Compania Discovery Communications se va axa în perioada următoare mai mult pe dezvoltarea la nivel internaţional şi mai puţin pe partea din Statele Unite, unde piaţa TV este saturată deja. David Zaslav, preşedinte şi CEO Discovery Communications, a declarat că se aşteaptă ca în câţiva ani cea mai mare parte a bugetului de programe să fie atribuită pentru zonele din afara Statelor Unite. Sazlav crede că ţările din afara SUA au în acest moment cel mai mare potenţial de creştere.
„Aceste pieţe sunt precum Statele Unite în urmă cu 10 ani", a spus Sazlav. Una dintre cele mai importante apariţii din cadrul evenimentului a fost Oprah Winfrey, care a lansat un canal TV în parteneriat cu Discovery Communications, OWN (Oprah Winfrey Network). Postul TV va avea o emisiune prezentată de Oprah. Oprah Winfrey va renunţa din 25 mai la celebra Oprah Winfrey Show după 25 de ani de prezenţă pe canalul ABC. Printre emisiunile pe care le-a anunţat pentru noul post de televiziune, lansat la începutul acestui an, se numără „Why Not?" („De