Conducerea Panasonic Romania, subsidiara producatorului japonez de electronice si electrocasnice, isi doreste sa inregistreze in acest an in jur de 7% din vanzarile de televizoare cu ecran plat de pe piata locala estimate sa ajunga la circa 600.000 de unitati, a declarat directorul general al companiei, Stefan Ichim.
Managerul nu a precizat care a fost cota de piata inregistrata de companie anul trecut cand vanzarile de televizoare cu ecran plat (LCD, plasme si modele cu LED) au fost de aproximativ 500.000 de exemplare.
Pentru anul financiar care s-a incheiat la 31 martie 2011, Panasonic Romania a inregistrat afaceri de 57,7 milioane de euro, mai mult 5% fata de anul fiscal anterior cand businessul companiei a fost de 55 de milioane de euro.
Insa pentru acest an financiar (aprilie 2011-martie 2012), Ichim mizeaza pe un avans cu circa 20% a cifrei de afaceri, cresterea datorandu-se in special majorarii cu 20% a vanzarilor de televizoare, segment care reprezinta in jur de 75% din businessul Panasonic Romania.
De altfel, in primele trei luni ale anului, cresterea vanzarilor de televizoare a fost de circa 20% fata de aceeasi perioada din 2010.
Compania va comercializa in curand pe piata locala o noua linie de televizoare 3D, producatorul ajungand in prezent la 14 modele cu tehnologia tridimensionala. Noua gama cuprinde seriile NeoPlasma 3D, VT30, GT30, ST30, 3D LED LCD, DT 35 si DT30. Pentru televizoarele VT30, gama de varf a televizoarelor Panasonic, preturile sunt intre 7.700 si 18.000 de lei.
Producatorul asiatic a vandut anul trecut putin peste 1.000 de televizoare 3D, intreaha piata fiind in jurul a 4.000 de unitati, adica aproape 1% din totalul televizoarelor cu ecran plat vandut in Romania. [Citeste un material despre vanzarile de televizoare pe piata locala aici: Razboiul televizoarelor: LCD vs. plasma vs. 3D]
In primava