* a fost la un pas să se prăbuşească cu un avion şi să-i fie retezat capul, însă asta nu l-a oprit să adune peste 2.100 ore de zbor şi să continue să decoleze până în ziua când a trebuit să se pensioneze
* a zburat în condiţii uşoare, dar şi în unele extrem de dificile, recordul său fiind o altitudine de 13.500 m * toate astea deşi nu şi-a dorit niciodată să ajungă pilot, dar a început să iubească meseria cu fiecare zi pe care o petrecea la bordul unui avion * comandorul (r) Alexandru Goagă se mândreşte cu faptul că primul său zbor de pe Ianca a fost făcut în urmă cu 40 de ani, pe vremea când Aerodromul era recunoscut ca "leagăn al aviaţiei" din România
Are peste 2.100 ore de zbor, timp în care a decolat de mai multe ori pe lângă moarte şi ar face asta şi acum dacă ar mai putea, fără niciun fel de reţinere. Soţii Goagă s-au cunoscut la Ianca, Flori fiind fiica unui pilot Nu şi-a dorit niciodată să ajungă aviator, dar a început să-şi iubească meseria din ce în ce mai mult, cu fiecare oră ce îi era trecută în carnetul de zbor. La 40 de ani de când a zburat prima dată de pe Ianca, comandorul (r) Alexandru Goagă descrie anii petrecuţi acolo în doar câteva cuvinte: o poezie, un vis, o feerie. A ajuns la Ianca pe vremea când avea 23 de ani şi era un simplu pilot, proaspăt ieşit de pe băncile şcolii şi a avansat în carieră până a ajuns comandant de escadrilă. A urcat cu un avion până la 13.500 m, însă, de departe, cele mai grele condiţii în care a zburat au fost la 120 m înălţime, cu o vizibilitate de sub un kilometru. A fost la un pas să se prăbuşească cu un avion şi să-i fie retezat capul, dar îşi aminteşte cu plăcere de toate experienţele trăite sub conducerea tuturor celor şapte comandanţi pe care i-a prins. Se mândreşte cu faptul că a fost pilot al Regimentului 49 Aviaţie, Vânătoare, Bombardament - din cadrul Garnizoanei de Aviaţie Ianca -, pe vremea când Ae