Până în prezent, utilajele au decopertat aproximativ şapte kilometri de teren agricol din zona Turdaş, pe viitorul terasament al autostrăzii Orăştie – Deva. Bogdan Ancuţa, excavatoristul care i-a pus meseria în mână premierului Emil Boc, a rămas de pază la utilajele trase pe line moartă.
Lucrările la cel mai important proiect de infrastructură rutieră derulat în prezent în judeţul Hunedoara, tronsonul de autostradă Orăştie – Deva, bat pasul pe loc. Aceasta după ce în urmă cu aproximativ o săptămână, prim-ministrul Emil Boc a dat startul proiectului excavând primele două cupe de pământ din cei 32 de kilometri ai viitoarei autostrăzi.
EXCLUSIV: Fotoreportaj la Kilometrul Zero al autostrăzii Deva - Orăștie
Podul peste râul Mureş din cadrul autostrăzii Deva-Orăştie va fi cel mai mare din ţară
Primele ninsori au surprins drumurile hunedorene în stare de avarie
Lucrările la autostrada care va lega municipiul Deva de Orăştie vor putea începe
Proiectul ISPA, în valoare de 65 de milioane de euro, a fost întârziat de apa de ploaie
Un şofer se războieşte cu „imperiul” Dunca
Până în această dimineaţă, utilajele firmelor Strabag şi Straco au decopertat aproximativ şapte kilometri de teren agricol din viitorul terasament al şoselei. Din cauza unor probleme tehnice, legate de înmatricularea mai multor maşini folosite de constructori la proiect, lucrările au fost încetinite.
Bogdan Ancuţa (32 de ani), omul care l-a instruit pe premierul Emil Boc în demonstraţia organizată la inaugarea lucrărilor, a rămas de pază astăzi alături de un alt coleg la excavatoarele trase pe linie moartă, uitate în mijlocul câmpiei.
Lucrări în slow-motion
„Probabil după Paşti vom începe în forţă construcţia autostrăzii. Deocamdată, se lucrează mai încet. Urmează ca dealul pe care sunt parcate aceste maşini să