Ionut Toader si Valentin Barbu sunt doi tineri care in urma cu sapte ani lansau Relevance, companie care furnizeaza solutii de business intelligence si care acum lucreaza cu peste 50 de companii printre care Cris-Tim si Mic.ro, reteaua de magazine detinuta de Dinu Patriciu. Aflati din articolul urmator cum au reusit cei doi antreprenori sa construiasca aceasta afacere.
“La incept acestea erau solutii un pic SF”, afirma Valentin Barbu (37 de ani), unul dintre cei doi cofondatori despre cum erau vazute acum sapte ani solutiile QlikView pe care le distribuie si implementeaza compania Relevance.
Solutiile de business intelligence (BI) sunt aplicatii pentru analiza si raportare, ele conectandu-se la bazele de date operationale si la diverse alte fisiere pentru ca apoi sa prelucreze datele de care au nevoie cei din conducerea companiei pentru anumite decizii.
“Se facea prea multa munca manuala si stiam ca prin astfel de solutii oamenii ar fi putut sa ia decizii mai bune si mai repede. Dar la inceput a fost destul de greu sa castigam clienti”, mai spune managerul Relevance.
Primul client a fost Sartorom, companie care comercializeaza aparatura de laborator, acesta fiind urmat de Gardinia Home Decor, distribuitor de accesorii de casa.
In prezent, Relevance are peste 50 de clienti printre care Baumix, Atlas Corporation, Lasselsberger, reteaua de clinici private Regina Maria (fosta Centrul Medical Unirea) Debro Holding (companie din grupul RTC care detine franciza retailerului Debenhams in Romania), AAV Group (compania care detine franciza Esprit, Springfield si Women'Secret), Cris-Tim, Azad Enterprises (importatorul si distribuitorul produselor Lamonza) si reteaua de magazine de proximitate Mic.ro
Relevance a inceput sa lucreze in 2010 cu Cris-Tim si furnizorul de servicii medicale Regina Maria, iar compania a reusit sa isi tripleze