Dacă anul trecut, băncile s-au dovedit a fi ţinta teleormănenilor care au depus reclamaţii la Comisariarul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului, anul acesta furnizorii de servicii au stârnit cele mai multe nemulţumiţi.
În primul trimestru al anului 2011, la CJPC Teleorman, s-au depus 97 de reclamaţii, iar 74 au vizat prestatorii de servicii. „ În perioada ianuarie-martie, la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului au fost înregistrate 97 de reclamaţii dintre care 9 pentru produse alimentare, 14 pe produse nealimentare şi 74 pentru prestări de servicii”, a declarat Cornelia Gălan, comisar-şef la CJPC Teleorman. Dacă în ceea ce priveşte produsele alimentare , nemulţumirile teleormănenilor au vizat depozitarea necorespunzătoare şi expirarea termenului de valabilitate, în ceea ce priveşte frunizorii de servicii, reclamaţiile au vizat facturile majorate sau calitatea proastă a serviciilor. Reclamaţiile ajunse la Protecţia Consumatorului în ceea ce priveşte furnizorii de servicii au vizat majorarea facturilor la utilităţi, întreruperile de energie electrică, calitatea semnalului prin reţelele de cablu TV. Şi furnizorul de energie termică, Terma Serv Alexandria a fost reclamat la CJPC pentru centrala de la blocurile 328 şi 329, amplasată necorespunzător. N-au scăpat de nemulţumirile beneficiarilor nici firmele de telefonie fixă sau mobilă, la CJPC ajungând reclamaţii privind facturile la telefonie. Potrivit conducerii CJPC Teleorman, s-au depus şi reclamaţii privind lucrări neefectuate corespunzător de firme care montează tâmplărie PVC.
Majoritatea reclamaţiilor, întemeiate
Majoritatea reclamaţiilor depuse la Protecţia Consumatorului Teleorman s-au dovedit a fi întemeiate. „ În prezent au fost soluţionate 83 de reclamaţii din care s-au constatat întemeiate 86%” , a transmis comisarul-şef de la CJPC Teleorman.