Pan Group Craiova, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor de morărit şi panificaţie, a avut anul trecut afaceri de aproape 30 de milioane de euro, în creştere cu circa 15% faţă de 2009, conform estimărilor companiei. Florin Busuioc, marketing manager al Pan Group, spune că afacerile au avansat atât ca urmare a majorării preţurilor, cât şi datorită extinderii lanţului propriu de distribuţie.
"În 2010 preţurile au fost majorate spre finalul anului în medie cu aproximativ 10%", a explicat Busuioc. Compania craioveană şi-a extins anul trecut reţeaua de magazine proprii cu 28 de unităţi noi, la 45 de magazine. Circa 30% din magazinele controlate de Pan Group sunt în Craiova. Investiţia în extinderea reţelei de magazine proprii s-a ridicat la 0,5 milioane de euro.
Compania deţine brandurile Tismana (biscuiţi dulci), Salatini (biscuiţi săraţi), Rollini d'oro (rulade), Moara Băniei (paste făinoase şi făină), Dolce (napolitane) sau Pan Group (pâine). Pe piaţa locală de morărit şi panificaţie Pan Group Craiova intră în competiţie cu Vel Pitar, Boromir sau Titan.
Pan Group Craiova, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa produselor de morărit şi panificaţie, a avut anul trecut afaceri de aproape 30 de milioane de euro, în creştere cu circa 15% faţă de 2009, conform estimărilor companiei. Florin Busuioc, marketing manager al Pan Group, spune că afacerile au avansat atât ca urmare a majorării preţurilor, cât şi datorită extinderii lanţului propriu de distribuţie.
"În 2010 preţurile au fost majorate spre finalul anului în medie cu aproximativ 10%", a explicat Busuioc. Compania craioveană şi-a extins anul trecut reţeaua de magazine proprii cu 28 de unităţi noi, la 45 de magazine. Circa 30% din magazinele controlate de Pan Group sunt în Craiova. Investiţia în extinderea reţelei de magazine proprii s-a ridicat la 0,5 milioane de euro.