După ce a reziliat contractul cu executantul tronsonului Cernavodă - Medgidia, Ministerul Transporturilor a anunţat, ieri, că lasă şi porţiunea Moara Vlăsiei - Ploieşti fără constructor. Sursa: RĂZVAN VĂLCĂNEANŢU
După ce, săptămâna trecută, Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii a anunţat rezilierea contractului cu firma franceză Colas, care urma să construiască tronsonul de autostradă Cernavodă- Medgidia, ieri a venit rândul consorţiului format din companiile Spedition UMB - Euroconstruct Trading - PA & CO Internaţional să piardă contractul cu statul, notificarea în acest sens fiind deja trimisă.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) îi reproşează consorţiului controlat de Dorinel Umbrărescu, Dan Besciu şi Costel Căşuneanu, care câştigase licitaţia de atribuire a lucrărilor pentru tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti, că a crescut preţul de execuţie cu 47% faţă de înţelegerea iniţială. Asta în contextul în care şantierul stagnează şi este, practic, părăsit.
Boagiu: "Nu mai plătim constructori fără rezultate"
Ministerul Transporturilor nu mai poate tolera comportamentul unor companii precum Colas sau consorţiul de pe Moara Vlăsiei-Ploieşti care nu fac altceva decât să ceară bani, fără să respecte termenele-limită agreate în contracte, a declarat, ieri, Anca Boagiu, ministrul transporturilor, la Forumul "Infrastructura inteligentă în Europa de Sud-Est", organizat de Forum Invest şi susţinut de Evenimentul zilei.
La forumul care se desfăşoară timp de două zile la Bucureşti participă responsabili de infrastructură din întreaga regiune.
Din 2007 şi până acum, consorţiul amintit a încasat de la stat deja 671 de milioane de lei, potrivit reprezentanţilor CNADNR. Ei spun că porţiunea Moara Vlăsiei- Ploieşti face parte din coridorul IX Pan-European, iar lucrările de