Eurolines intenţionează să des-chidă în acest an 24 de agenţii noi la nivel naţional, proprii sau în franciză, reţeaua urmând să ajungă astfel la peste 70 de unităţi, a declarat Dragoş Anastasiu, proprietarul companiei. "Încă din momente de criză trebuie să investeşti, pentru a culege roadele când recesiunea va trece. Ne aşteptăm ca această criză să fie pe final", a spus Anastasiu, citat de Mediafax. În primele trei luni ale acestui an Eurolines România a deschis trei agenţii, dintre care două în Bucureşti şi una în Sinaia, mărind astfel la 52 numărul de birouri la nivel naţional. Dintre acestea, 47 sunt agenţii proprii, iar 5 în regim de franciză.
Decizia de a dezvolta reţeaua vine pe fondul ascendent al vânzărilor înregistrate în agenţiile Eurolines în primele trei luni ale anului în curs.
"Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut înregistrăm o tendinţă de creştere de peste 30%. Factorii care au contribuit la evoluţia ascendentă a vânzărilor din primul trimes-tru sunt ofertele de înscrieri timpurii (early booking), care au avut mai mult succes anul acesta, şi continuarea dezvoltării tehnologiei şi reducerea timpului dedicat părţii operaţionale de căutare şi sortare a ofertelor turistice", a anunţat Eurolines, printr-un comunicat.
Totodată, la creşterea cifrei de afaceri a contribuit şi cererea semnificativă de bilete de autocar (+24%), această linie de business reprezentând 31% din cifra de afaceri a companiei. Eurolines a crescut în ultima perioadă vânzările de produsele ale turoperatorilor germani (TUI, Dertour, FTI, Neckermann), astfel încât unul din patru pachete de turism vândute provine din portofoliul companiilor respective.
F.A. Eurolines intenţionează să des-chidă în acest an 24 de agenţii noi la nivel naţional, proprii sau în franciză, reţeaua urmând să ajungă astfel la peste 70 de unităţi, a declarat Dragoş Anastasiu, propri