„Adevărul“ a testat una dintre cele mai frumoase maşini de familie din clasa medie. Citröen C5 Tourer demonstrează că francezii se pricep şi la tehnică nu numai la design. În ciuda instinctului de a alege mereu un sedan, de data aceasta ne-am hotărât să vă dovedim că şi estate-urile sunt o alegere bună prin intermediul lui C5 Tourer.
Românii au rămas fani ai maşinilor în trei volume, probabil o reminiscenţă la nivel de conştiinţă colectivă a timpurilor când berlina Dacia 1310 era cel mai dorit automobil, iar break-ul era ceva luat la compromis doar pentru că te-ai grăbit şi nu ai vrut să aştepţi aproape 2 ani sedanul dorit.
Deşi oferta de estate-uri (maşini de familie) este incredibilă, unele (ca cea de faţă) arătând şi superb, oamenii încă le preferă tot pe mai puţin practicele berline. Pentru a merge puţin contra curentului, când am primit invitaţia de a testa noua gamă Citröen C5, am ales varianta Tourer, pentru că este mai utilă şi pentru că într-o gamă, estateurile merită şi ele şansa lor la glorie.
Interiorul are caracteristici premium dublate de sistemele de tip high-tech din interior
Gama revizuită a C5 a fost în toamna anului trecut la Salonul Auto de la Paris. Sedanul, dar şi versiunea Tourer testată de noi are, faţă de generaţia precedentă, îmbunătăţiri de ordin stilistic şi tehnologic. Apărută iniţial ca o sperietoare de sedanuri medii germane premium, gama C5 are şi acum un look foarte actual. Astfel, designerii au decis să aplice modificări de design doar farurilor, care dobândesc lumini de zi cu LED desenate special pentru o semnătură distinctivă. O altă schimbare este şi culoarea mai întunecată a blocurilor optice spate.
Două moduri sport şi consum economic
Dacă la exterior nu s-a schimbat mare lucru, nu la fel putem spune şi despre ce este sub caroserie. Chestiile importante se petrec sub cap