RupertMurdoch, australianul care deţine gigantul media News Corp, şi CarlosSlim, cel mai bogat om din lume, plănuiesc să ofere "o sumă" pentru a achiziţionaCampionatul Mondial de Formula 1. Potrivit Sky News, în acest parteneriat ar fi implicat şi unul dintre marii constructori, cel mai probabil Ferrari, anunţă Thefirstpost.co.uk.
Bernie Ecclestone, directorul executiv de 80 de ani al Formulei 1, a negat zvonurile cum că cei doi vor cumpăra competiţia şi a spus că toate zvonurile sunt nişte prostii. "Formula 1 nu este de vânzare", a declarat Ecclestone pentru The Telegraph.
Discuţiile sunt în stadiu preliminar, fără să se fi înaintat o ofertă fondului de investiţii CVC Capital Partners, actualul deţinător al Formulei 1. În cazul în care nu vor putea cumpăra cea mai mare competiţie automobilistică din lume, consorţiul Murdoch-Slim va încerca să achiziţioneze drepturile de televizare a acesteia. Principala piaţă vizată este cea din Marea Britanie, deoarece BBC transmite în prezent Marile Premii de F1. Postul de televiziune englez se află sub presiunea de a reduce costurile asociate evenimentelor sportive, iar "Marele Circ" este un sport care implică costuri ridicate.
Implicarea lui Carlos Slim în competiţia Formula 1 nu este deloc o surpriză, dat fiind că omul de afaceri mexican este sponsorul Sauber, echipă care îl are în componenţă pe conaţionalul miliardarului, Sergio Perez.
RupertMurdoch, australianul care deţine gigantul media News Corp, şi CarlosSlim, cel mai bogat om din lume, plănuiesc să ofere "o sumă" pentru a achiziţionaCampionatul Mondial de Formula 1. Potrivit Sky News, în acest parteneriat ar fi implicat şi unul dintre marii constructori, cel mai probabil Ferrari, anunţă Thefirstpost.co.uk.
Bernie Ecclestone, directorul executiv de 80 de ani al Formulei 1, a negat zvonurile cum că cei doi vor cumpăra competiţia şi a spus că t