Sâmbătă, 23 aprilie, se împlinește un an de când rețeaua de băcănii MIC.RO a apărut pe piața din România. În acest moment, există nu mai puțin de 461 de magazine aproape în 35 de localități ale țării.
Pentru a marca aniversarea, clienții MIC.RO din toată țara vor fi întâmpinați pe 23 aprilie, înainte de Paști, cu 365 de produse la ofertă specială și multe alte surprize. O companie membră a Grupului Mercadia Holland BV, MIC.RO a avut la bază o strategie de expansiune axată pe deschiderea de magazine cât mai aproape de oameni, în comunitate. Extinderea a vizat până acum orașele mari, precum: Brașov, Constanța, Craiova, Pitești, Ploiești, Târgu Mureș și împrejurimile acestora. Astăzi, MIC.RO deține băcănii în 35 de localități, fiind accesibil unei populații de peste 3.500.000 locuitori.
„În aprilie 2010, am început povestea băcăniilor cu primele 10 magazine. Am continuat cu inaugurarea MIC.RO mobilelor în octombrie, iar în noiembrie am deschis primul magazin din afara Bucurestiului, în Ploiești. Astăzi ne bucură faptul că MIC.RO a depășit cifra de 450 de unitati și că peste 120.000 de clienți ne trec pragul zilnic“, a declarat Dan Ionescu, CEO Mercadia Group.
În ceea ce priveste strategia de expansiune, pentru anul 2011 MIC.RO are în plan deschiderea de bacănii în alte 23 de orașe, atât cu populație de peste 150.000 de locuitori - Arad, Bacău, Baia Mare, Brăila, Cluj, Galați, Iași, Oradea, Sibiu, Timișoara, cât și cu o populație de peste 80.000 de locuitori - Satu Mare, Buzău, Focșani, Piatra Neamț, Suceava, Botoșani, Drobeta Turnu Severin, Târgoviște, Târgu Jiu, Tulcea, Reșița și Bistrița.