Eurolines intenţionează să deschidă în acest an 24 de agenţii noi la nivel naţional, proprii sau în franciză, reţeaua urmând să ajungă astfel la peste 70 de unităţi, a declarat Dragoş Anastasiu (foto), proprietarul companiei. "Încă din momente de criză trebuie să investeşti, pentru a culege roadele când recesiunea va trece. Ne aşteptăm ca această criză să fie pe final", a spus Anastasiu.
În primele trei luni ale acestui an Eurolines România a deschis trei agenţii, dintre care două în Bucureşti şi una în Sinaia, mărind astfel la 52 numărul de birouri la nivel naţional. Dintre acestea, 47 sunt agenţii proprii, iar 5 în regim de franciză.
Decizia de a dezvolta reţeaua vine pe fondul ascendent al vânzărilor înregistrate în agenţiile Eurolines în primele trei luni ale anului în curs. "Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut înregistrăm o tendinţă de creştere de peste 30%". Totodată, la creşterea cifrei de afaceri a contribuit şi cererea semnificativă de bilete de autocar (Ă24%), această linie de business reprezentând 31% din cifra de afaceri a companiei.
Eurolines intenţionează să deschidă în acest an 24 de agenţii noi la nivel naţional, proprii sau în franciză, reţeaua urmând să ajungă astfel la peste 70 de unităţi, a declarat Dragoş Anastasiu (foto), proprietarul companiei. "Încă din momente de criză trebuie să investeşti, pentru a culege roadele când recesiunea va trece. Ne aşteptăm ca această criză să fie pe final", a spus Anastasiu.
În primele trei luni ale acestui an Eurolines România a deschis trei agenţii, dintre care două în Bucureşti şi una în Sinaia, mărind astfel la 52 numărul de birouri la nivel naţional. Dintre acestea, 47 sunt agenţii proprii, iar 5 în regim de franciză.
Decizia de a dezvolta reţeaua vine pe fondul ascendent al vânzărilor înregistrate în agenţiile Eurolines în primele trei luni ale anului în curs.