Gerard Chandran, indianul care a venit de aproape un an la conducerea Kraft Foods România, spune că în ciuda faptului că o parte a populaţiei începe să-şi revină din punct de vedere financiar după recesiune, apetitul pentru cumpărături este în continuare la cote minime.
Astfel, Chandran declară că declinul pieţelor pe care activează compania sa, cafea, ciocolată şi biscuiţi, este încă sesizabil, neexistând deocamdată semne clare de revenire în primul trimestru al anului.
"Declinul de consum este încă acolo şi deocamdată nu vedem semne de revenire. Piaţa încă scade, dar într-un ritm mai lent faţă de ceea ce s-a întâmplat anul trecut. Chiar dacă din punct de vedere financiar o parte a populaţiei şi-a revenit, încrederea de a cumpăra este foarte scăzută. Va mai dura până acest lucru se va mai schimba", crede Chandran, care nu a precizat procentele cu care piaţa şi-a continuat scăderea. Potrivit acestuia, anul trecut piaţa cafelei a scăzut cu 15%, iar cea a ciocolatei cu 18%.
"Pentru anul acesta lucrăm cu un scenariu optimist şi cu unul pesimist, dar întotdeauna îl iei în calcul pe cel pesimist pentru ca la final să te poţi bucura dacă lucrurile merg mai bine", spune managing directorul Kraft Foods România. Cele mai cunoscute branduri din portofoliul companiei sunt Milka, Poiana şi Jacobs.
Gerard Chandran, indianul care a venit de aproape un an la conducerea Kraft Foods România, spune că în ciuda faptului că o parte a populaţiei începe să-şi revină din punct de vedere financiar după recesiune, apetitul pentru cumpărături este în continuare la cote minime.
Astfel, Chandran declară că declinul pieţelor pe care activează compania sa, cafea, ciocolată şi biscuiţi, este încă sesizabil, neexistând deocamdată semne clare de revenire în primul trimestru al anului.
"Declinul de consum este încă acolo şi deocamdată nu vedem semne de revenire. Pia