Braşovul ca destinaţie turistică va fi promovat în toată ţara, în cadrul unei caravane care va trece prin 7 oraşe: Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Ploieşti Timişoara şi Mamaia
„Braşovul vine la tine acasă” - este tema centrala a proiectului finanţat cu 1.022.801,65 lei de Uniunea Europeană, prin Programul Operaţional Regional, pentru dezvoltarea turismului local. O caravană încărcată cu legende, tradiţie şi cultură care au certificate de naştere în Ţara Bârsei, Rupea şi Făgăraş va colinda întreagă ţară. Astfel, şi românii din câteva oraşe foarte importante vor afla care este locul Braşovului în topul turismului autohton. Caravana reprezintă doar un singur produs al vastului proiect european câştigat de Agenţia de Dezvoltare Durabilă a Judeţului (ADDJB) Braşov, în parteneriat cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului.
„Proiectul «Experienţe culturale de neuitat în inima Transilvaniei» a fost gândit pentru promovarea Braşovului pentru turiştii români. Vrem să facem cunoscute valorile turistice şi culturale ale judeţului Braşov”, ne-a declarat Mihai Pascu (foto), preşedintele ADDJB.
Bucureşti, Cluj, Craiova, Iaşi, Ploieşti Timişoara şi Mamaia - acestea sunt oraşele prin care va trece caravana ADDJB Braşov. În aceste locaţii vor fi organizate târguri ad-hoc, de unde românii vor afla aproape totul despre Braşov. Evenimentele de promovare a tradiţiilor din Ţara Bârsei, Rupea şi Făgăraş se vor derula pe parcursul întregului an. De asemenea, ADDJB va reprezenta judeţul la două dintre cele mai importante târguri de turism organizate în ţara de ANAT. Pentru promovarea pe internet va fi realizat un portal de informaţii turistice care va avea inserată o reţea de tururi virtuale. „Acest proiect vine în completarea evenimentelor pe care le vom organiza în acest an în zona Braşovului având în vedere faptul că în 2011 se împlinesc 800 de ani