După ce în 2010 a lucrat la îmbunătăţirea părţilor nevăzute,Opel a şi înfrumuseţat modelul Corsa. ProSport l-a văzut şi testatla Viena.
Noul look e bazat pe ideea "eu sunt mic, tu fă-mă mare", cel puţinîn partea frontală, unde designul este mult mai agresiv şi sportiv,în ton cu ceea ce se doreşte în toată familia Opel. Nu erasuficient însă pentru ca oamenii cu marketingul să poate spune "emai sexy ca oricând", cum s-a întâmplat la prezentarea pentru presăla Viena. Aşa că Opel s-a gândit să ofere o groază de culori, caremai de care mai inedită, inclusiv varianta "adidas", dar cu douădungi. Varietate perfectă mai ales dacă maşina e pentru sexulfrumos, interesat, aşa cum bine ştim, în primul rând de culoareamaşinii. Acum se poate alege şi culoarea jantelor.
Navigaţiebună, dar plasată incomod
Şi la interior schimbarea e vizibilă, deşi paradoxal cea maispectaculoasă schimbare tocmai de vizibilitate duce lipsă. Sistemulmultimedia şi de navigaţie, cu un touchscreen color şi ofuncţionalitate excelentă, de la hărţi la conectivitate USB şiIphone, e plasat unde te-ai gândi eventual să pui scrumul deţigare, nu sus, cât mai aproape de parbriz. Există şi o explicaţieteoretic obiectivă: oficialii Opel susţin că aşa au obţinut un preţexcelent pentru un model nou de sistem multimedia, care însă nuputea fi fizic încadrat altundeva. Şi, ce-i drept, opţiunea începede la sub 700 de euro pentru anumite modele cu o dotare care înalte maşini te duce la mii de euro. Iar performanţa e peste medieatât la navigaţie, cât şi la conectare pentru sistemul audio.Pentru pretenţioşi există şi suport exterior de biciclete, faruriadaptive, asistenţa la pornirea în pantă.
Supereconomic
Deşi toate motorizările fuseseră actualizate în 2010, pe Corsafacelift a apărut un motor nou: ecoFLEX 1,3 CDTi, un diesel de 95de cai-putere, care se laudă pe hâr