Prezenţi la Constanţa, premierul Emil Boc şi ministrul Turismului şi Dezvoltării, Elena Udrea, au subliniat că Guvernul are în derulare proiecte de amploare pentru dezvoltarea infrastructurii judeţului. Cele mai importante dintre acestea sunt partea de autostradă dintre Constanţa şi Medgidia, care va lega, în cele din urmă, judeţul de capitală, şi şoseaua de centură a Constanţei.
Aceasta din urmă va scurta drumul turiştilor spre staţiuni, dar va şi scoate de pe străzile oraşului mii de camioane care vin sau pleacă zilnic din port. „Începând cu toamna acestui an veţi scăpa de coşmarul traficului greu din municipiu, o dată ce se va da în circulaţie partea de centură ocolitoare", i-a spus Emil Boc primarului Radu Mazăre, preşedintele PSD Constanţa. Acum sunt circa 1.700 de camioane şi tiruri care tranzitează oraşul, dar atunci când economia mergea numărul ajungea la aproape 3.000. Tot Guvernul a mai promis finalizarea reabilitării tronsonului de cale ferată Constanţa-Bucureşti, în vara acestui an.
În ciuda investiţiilor, niciuna dintre părţi nu este mulţumită. Emil Boc, de exemplu, şi-a ex¬primat nemulţumirea că pe şan¬tierul şoselei de centu¬ră nu este trecut numele finanţatorului. Elena Udrea spune că modul în care se construieşte în Mamaia este, în parte, ilegal. Radu Mazăre acuză că Guvernul nu se implică în proiecte necesare constănţenilor, cum ar fi reabilitarea podului IPMC. În plus, aşezat la aceeaşi masă cu premierul, i-a reproşat acestuia că că Guvernul alocă banii pentru subvenţia la energia termică cu preponderenţă oraşelor conduse de primari PDL, subliniind că oraşul nu a primit nici un leu din decembrie până acum, în timp ce oraşe conduse de primari PDL-işti, cum ar fi Braşov, au primit chiar şi 51 milioane lei.
Prezenţi la Constanţa, premierul Emil Boc şi ministrul Turismului şi Dezvoltării, Elena Udrea, au subliniat că Guvernul are în