Logo-ul Google dedicat Zilei Pământului, instituită în urmă cu 41 de ani, are drept scop sensibilizarea opiniei publice în legătură cu frumuseţea lumii naturale.
Scena interactivă, creată în acest an de Google, înfăţişează doi urşi panda, dintre care unul strănută luându-l prin surprindere pe celălalt atunci când utilizatorul trece cursorul peste imagini. Alte vietăţi prezente în logo-ul Google sunt un peşte care înoată contra curentului unei cascade şi când ajunge sus este prins în gheare de un urs, un ursuleţ koala care urcă şi coboară dintr-un eucalipt, doi pinguini pe un iceberg, din care unul sare în apă, un leu, o pasăre care-şi ia zborul dintr-un copac, o broscuţă care sare dintr-un arbust în lac, un fluture care se înalţă spre cer…
Cu toate că unii comentatori se îndoiesc în legătură cu eficienţa zilei de sensibilizare a opiniei publice, Ziua Pământului ( Earth Day) marcată prima dată în SUA pe 22 aprilie 1970 a determinat lansarea mişcării ecologiste moderne. Au urmat în val aprobarea unor documente cadru, precum Clean Air Act, Clean Water Act şi Endangered Species. În termenii organizatorilor săi, ea are drept scop să-i determine “pe indivizi şi organizaţii să întărească lupta colectivă împotriva relaţiilor exploatatoare ale omului cu planeta“.
Logo-ul Google dedicat Zilei Pământului, instituită în urmă cu 41 de ani, are drept scop sensibilizarea opiniei publice în legătură cu frumuseţea lumii naturale.
Scena interactivă, creată în acest an de Google, înfăţişează doi urşi panda, dintre care unul strănută luându-l prin surprindere pe celălalt atunci când utilizatorul trece cursorul peste imagini. Alte vietăţi prezente în logo-ul Google sunt un peşte care înoată contra curentului unei cascade şi când ajunge sus este prins în gheare de un urs, un ursuleţ koala care urcă şi coboară dintr-un eucalipt, doi pinguini pe un icebe