Reţeaua de mini-marketuri Mic.ro, dezvoltată de omul de afaceri Dinu Patriciu, a ajuns în primul an de funcţionare la 461 de unităţi, dintre care 29 mobile, iar până la sfârşitul anului ar putea fi deschise alte 1.000 de băcănii fixe, dar mai ales "pe roţi", în condiţiile în care compania a avut ceva probleme de extindere pe zona mobilă.
"Am încetinit ritmul de expansiune pe reţeaua mobilă din cauza unei neconcordanţe tehnice. Generatorul nu reuşea să menţină frecvenţa curentului, dar am rezolvat problema cu cei de la AutoItalia (importatorul Fiat Ducato, modelul pe care sunt realizate magazinele mobile - n.red.), iar în următoarele două săptămâni vom da drumul la 180 de unităţi mobile", a declarat pentru ZF Dan Ionescu, directorul general al firmei Mercadia, prin intermediul căreia Patriciu controlează afacerea Mic.ro. Patriciu a recrutat şi un nou CEO al diviziei de retail pe care o deţine şi din care mai fac parte şi supermarketurile cu profil de discount miniMax, în persoana lui Richard Mansel, manager care a fost implicat în deschiderea primelor magazine Metro din România.
El ar urma să gestioneze rebranduirea miniMax în Mac.ro, dar şi continuarea extinderii Mic.ro, care ar putea număra la sfârşitul anului 850 de chioşcuri fixe şi 700 mobile, potrivit lui Dan Ionescu. Compania se extinde în prezent în Târgu-Mureş, Cluj, Timişoara şi Arad, dar şi în Constanţa, Brăila şi Galaţi, urmând ca până la sfârşitul anului să acopere toate oraşele cu peste 80.000 de locuitori.
Reprezentanţii Mic.ro spun că au în prezent circa 120.000 de clienţi zilnic, adică o medie de peste 250 de cumpărători per unitate, iar vânzările zilnice depăşesc 300.000 de euro.
Reţeaua de mini-marketuri Mic.ro, dezvoltată de omul de afaceri Dinu Patriciu, a ajuns în primul an de funcţionare la 461 de unităţi, dintre care 29 mobile, iar până la sfârşitul anului