Orlando Nicoara, general manager Mediafax Group, considera ca atata timp cat exista respect intre jucatorii de media din piata totul este bine, iar micile “intepaturi” sunt doar “ca intre prieteni”. El a vorbit cu Wall-Street.ro si despre piata de publicitate online, planurile personale, jucatorii cei mai performanti din piata si proiecte ale concurentilor.
Wall-Street.ro este primul cotidian care a realizat interviu cu Orlando Nicoara dupa numirea lui in functia de general manager al Mediafax Group. Ascensiunea lui Nicoara a fost rapida in ultimele luni - de la general manager Apropo Media acesta a fost numit in functia de director vanzari pe intreg grupul Mediafax in august 2010. In aprilie 2011 el a fost numit general manager. Citeste mai multe despre Orlando Nicoara, unul dintre promotorii online-ului romanesc, pe LinkedIn.
Wall-Street.ro: Pari destul de ocupat, aproape mereu pe fuga, de cand cu noua pozitie.
Orlando Nicoara: La inceput e greu, multe intalniri cu directori, trebuie sa inteleg perfect printul, canalele de distributie in aceasta industrie sunt foarte importante, trebuie de asemenea sa ma familiarizez cu toate produsele, particularitatile fiecaruia.
W-S.ro: Sa inteleg ca vei ramane “om de online”?
ON: Sunt om de media. Dar da, sunt agatat, atarnat, de online. Per total insa nu ma simt strain de pozitia aceasta, doar ca acum conduc in loc de 100 de oameni, 600. Am insa o echipa cu care comunic bine si, ca manager, strategia mea (daca o putem numi asa) este sa las cat mai mult “mana libera”.
W-S.ro: Apropo de online – nu stiu daca este o simpla coincidenta dar, in preajma numirii tale in functia de director general, s-a luat decizia de a trece Gandul exclusiv pe online. A fost decizia ta?
ON: Astfel de decizii se iau de actionari. Normal, am analizat impreuna cu ei situatia dar decizia finala n