Cristina Bâtlan, fondatoarea Musette, intenţionează să se extindă în acest an pe piaţa din Rusia şi în Maria Britanie, după ce deschiderea primului magazin la New York anul trecut i-a deschis pofta de extindere şi de francize. Ea a reuşit deja să mai ducă pantofii Musette şi Christeln B. în Luxemburg, Israel şi Ungaria.
În septembrie anul trecut blogurile internaţionale de modă anunţau deschiderea primului magazin Musette de peste ocean, în inima New Yorkului - în West Broadway, cartierul Soho din Manhattan - uşă în uşă cu nume precum D&G, Swatch, French Connection sau Bracciallini.
Magazinul de 50 de metri pătraţi (care a necesitat o investiţie de 250.000 de dolari) este deschis în franciză.
"Avem planuri pe piaţa americană pe care vrem să le testăm", spune Cristina Bâtlan, unul dintre fondatorii companiei. Musette şi-a rezervat încă de la început dreptul de a răscumpăra franciza sau de a cumpăra o parte din afacere.
După New York, Musette a ajuns în Luxemburg, apoi în Ungaria, la Budapesta - cu două magazine, şi în Israel. Toate cele patru magazine au fost deschise în sistem de franciză şi s-au adăugat celor două magazine proprii din Bulgaria şi altuia din Israel. Balanţa ar arăta anul acesta astfel: opt magazine în afara graniţelor ţării şi 12 pe piaţa locală. Vânzările Musette sunt completate de activitatea de la târgurile de modă şi de la alte evenimente de profil, scrie revista BUSINESS Magazin.
În viitorul apropiat balanţa ar putea să se echilibreze, în condiţiile în care reţeaua din România este "constantă şi matură, procesul de extindere fiind pus în stand-by", după cum spune Cristina Bâtlan, iar în străinătate planurile pentru noi unităţi sunt din ce în ce mai clare. Pentru acest an, Musette are programate deschideri de magazine în franciză în Marea Britanie (Londra) şi Rusia.
După câteva închide