A&D Pharma Maketing&Sales, divizie a grupului farmaceutic A&D Pharma, are în plan extinderea activităţii şi pe alte pieţe externe, printre statele vizate numărându-se Serbia şi ţările din fosta Iugoslavie, a declarat directorul executiv al companiei, Robert Popescu (foto).
Divizia desfăşoară activităţi de marketing, promovare şi vânzare. În 2010, A&D Pharma a achiziţionat, prin divizia Maketing&Sales, mai multe companii de profil din Bulgaria, Polonia, Ungaria, Slovacia şi Republica Cehă, la un preţ de 19,1 milioane de euro, devenind astfel una dintre cele mai mari platforme de marketing&sales din regiune.
Companiile preluate sunt Arishop Pharma AD şi subsidiara acesteia din Bulgaria, Ozone Laboratories şi Ozone Laboratories Services din Polonia, dar şi diviziile Ozone Laboratories din Ungaria, Slovacia şi Cehia.
"Suntem prezenţi astăzi în şase ţări. Mai sunt ţări în jur în care s-ar putea desfăşura business, de exemplu Serbia şi ţările din fosta Iugoslavie. Sunt aproape de noi, sunt ţări în care există probabil oportunităţi la care merită să ne uităm. Deocamdată suntem un pic mai rezervaţi privind spaţiul fostei Uniuni Sovietice. (...) Chiar discutăm posibilitatea extinderii unor contracte pe care le avem în ţări în care nu suntem prezenţi", a spus Popescu.
A&D Pharma Maketing&Sales, divizie a grupului farmaceutic A&D Pharma, are în plan extinderea activităţii şi pe alte pieţe externe, printre statele vizate numărându-se Serbia şi ţările din fosta Iugoslavie, a declarat directorul executiv al companiei, Robert Popescu (foto).
Divizia desfăşoară activităţi de marketing, promovare şi vânzare. În 2010, A&D Pharma a achiziţionat, prin divizia Maketing&Sales, mai multe companii de profil din Bulgaria, Polonia, Ungaria, Slovacia şi Republica Cehă, la un preţ de 19,1 milioane de euro, devenind astfel una dintre cele mai mari platforme de marke