- Comentariu - nr. 770 / 27 Aprilie, 2011 Pe multi romani, criza i-a facut sa renunte la o serie de bunuri, in conditiile scaderii generale a nivelului de trai. Potrivit unui studiu GfK, per total, piata bunurilor de folosinta indelungata a scazut cu 15%, in primul trimestru al acestui an, fata de aceeasi perioada din 2010. Daca populatia nu a putut sa renunte la produse precum frigiderele sau masinile de spalat, a trecut perioada in care romanii isi schimbau telefonul mobil la fiecare doua luni, atrasi de reclame si de noile tehnologii. Conform studiului GfK, printre produsele la care romanii si-au redus cumparaturile se numara telefoanele mobile (o scadere de 28,5% in perioada ianuariemartie), imprimantele, calculatoarele, electrocasnicele mari (o scadere de 13,6%), ramele foto si aparatele de fotografiat. Singurul segment unde s-au inregistrat vanzari mai mari, cu 13%, a fost cel al electrocasnicelor de larg consum. Fireste, numarul produselor taiate de pe listele de achizitii urgente este mult mai mare, pe fondul scaderii drastice a puterii de cumparare si a nivelului de trai. GH.G. - Comentariu - nr. 770 / 27 Aprilie, 2011 Pe multi romani, criza i-a facut sa renunte la o serie de bunuri, in conditiile scaderii generale a nivelului de trai. Potrivit unui studiu GfK, per total, piata bunurilor de folosinta indelungata a scazut cu 15%, in primul trimestru al acestui an, fata de aceeasi perioada din 2010. Daca populatia nu a putut sa renunte la produse precum frigiderele sau masinile de spalat, a trecut perioada in care romanii isi schimbau telefonul mobil la fiecare doua luni, atrasi de reclame si de noile tehnologii. Conform studiului GfK, printre produsele la care romanii si-au redus cumparaturile se numara telefoanele mobile (o scadere de 28,5% in perioada ianuariemartie), imprimantele, calculatoarele, electrocasnicele mari (o scadere de 13,6%), ramele foto si