Primul tronson al străzii Griviţa este perfect funcţional şi a adevenit banc de probă ultramodern pentru mecanicii auto. Porţiunea dintre Calea Galaţi şi strada General Ieremia Grigorescu a fost dată în folosinţă conform specificaţiilor, iar mecanicii o recomandă pentru testarea geometriei maşinilor.
Strada Griviţei, porţiunea care a fost deja executată şi dată în exploatare, respectiv tronsonul cuprins între Calea Galaţi şi strada G-ral Ieremia Grigorescu, foarte bine executată, a devenit atracţia automobiliştilor. Cei care au la activ mai multe ieşiri în străinătate spun că aşa arată acolo o stradă.
Sancţiuni de peste 8.000 de lei pentru abateri de la Codul Rutier în a doua zi de Paşti
Falimentul mecanicilor
Şoferii spun că, dacă ar fi toate străzile aşa, atunci, mecanicii care fac reparaţii la trenul de rulare al autoturismelor ar intra în faliment.
"Este excelentă. Lucrarea a fost bine făcută, se simte din start acest lucru, pentru că nici măcar atunci când treci peste un capac de canalizare nu se simte nimic la roată. Felicitări constructorilor care au arătat că ştiu să facă o lucrare de calitate", ne-a declarat Adrian Munteanu.
Aceeaşi opinie o au şi şoferii de maxi-taxi care sunt nevoiţi de multe ori să meargă pe şosele în care asfaltul este plin de cratere.
"Dacă am fi avut măcar jumătate din străzile pe care circulăm aşa cum este acum strada Griviţei, nu am mai fi fost nevoiţi să aruncăm zeci de mii de lei pe reparaţii pe bucşe şi bielete. Strada arată acum exact aşa cum sunt cele din Auistria, Germania şi Elveţia unde am lucrat mai mulţi ani de zile", ne-a decrarat Ionuţ Gerea, şofer pe linia Vidin-Gară.
IONUŢ GEREA
Cei care certifică cel mai bine calitatea lucrărilor sunt mecanicii auto. Aceştia recomandă celor care vor să verifice geometria să utiliz