Promovarea programului "Exploraţi Grădina Carpaţilor" va costa Ministerul Turismului 8,5 milioane de lei. Licitaţia pentru atribuire a contractului de promovare a fost câştigată de compania Media Investment Communication, la un preţ cu aproape 400.000 de euro mare decât estimarea iniţială. Oficialii ministerului susţin, însă, că valorea contractului încheiat în urma licitaţiei este mai mică decât bugetul estimat.
Valoarea iniţială a contractului de promovare a programului "Exploraţi Grădina Carpaţilor" era de aproape 7 milioane de lei, dar din decembrie 2010 până în martie 2011, preţul a crescut cu 1,5 milioane de lei, informează ziare.com.
Oficialii Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT) au negat, însă, informaţia. În virtutea dreptului la replică, MDRT a transmis că valoarea contractului încheiat în urma licitaţiei cu TVA (8.526.990,2 lei) este mai mic decât bugetul estimat cu TVA ( 8.600.000 de lei), şi nu mai mare, aşa cum a relatat ziare.com.
"Atribuirea contractului s-a făcut companiei care a oferit cel mai mic cost pe punctul de audienţă şi care s-a încadrat în bugetul alocat al campaniei, scopul MDRT fiind să obţină cât mai multa publicitate şi audienţă raportat la bugetul alocat", a continuat Ministerul Turismului, în dreptul la replică.
Programul "Exploraţi Grădina Carpaţilor", finanţat din fonduri comunitare, are în vedere determinarea românilor de a-şi petrece vacanţele şi sărbătorile religioase în ţară şi vizeaza spoturi publicitare difuzate la Pro TV, Radio România Actualităţi şi Pro FM.