Cel mai mare retailer IT&C local, eMAG a înregistrat vânzări mai mari cu 30% în cele două săptămâni care au precedat sărbătorile de Paşte, a declarat pentru ZF Irinel Burloiu, directorul de marketing al companiei.
"Vânzările eMAG din ultimele două săptămâni au crescut cu peste 30% faţă de săptămânile anterioare Paştelui. Produsele cu cele mai mari creşteri au fost: laptopurile, aparatele foto şi video, dar şi electrocasnicele mici."
Oficialul eMAG a spus că alte categorii în creştere au fost jucăriile şi filmele. Compania nu a precizat cum au evoluat vânzările în raport cu perioada similară a anului precedent. eMAG şi-a majorat afacerile cu aproape 60%, la aproximativ 30 mil. euro.
Cel mai mare retailer IT&C local, eMAG a înregistrat vânzări mai mari cu 30% în cele două săptămâni care au precedat sărbătorile de Paşte, a declarat pentru ZF Irinel Burloiu, directorul de marketing al companiei.
"Vânzările eMAG din ultimele două săptămâni au crescut cu peste 30% faţă de săptămânile anterioare Paştelui. Produsele cu cele mai mari creşteri au fost: laptopurile, aparatele foto şi video, dar şi electrocasnicele mici."
Oficialul eMAG a spus că alte categorii în creştere au fost jucăriile şi filmele. Compania nu a precizat cum au evoluat vânzările în raport cu perioada similară a anului precedent. eMAG şi-a majorat afacerile cu aproape 60%, la aproximativ 30 mil. euro.