Proiectul va fi implementat în 15 localităţi, respectiv Braşov, Codlea, Predeal, Râşnov, Ghimbav, Săcele, Bod, Hălchiu, Sânpetru, Hărman, Prejmer, Tărlungeni, Crizbav, Vulcan, Cristian
Agenţia Metropolitană Braşov (AMB) derulează deja proiectul de promovare a „Legendelor Ţării Bârsei”. La mijlocul verii va fi finalizat şi operaţional portalul www. tarabarsei.eu, dar se lucrează şi la realizarea unor materiale de promovare tradiţionale, cum ar fi pliante şi un ghid detaliat, o serie de albume cu legende şi gravuri şi un film documentar. „Obiectivul general este de a promova identitatea culturală, istorică şi a resurselor naturale specifice Ţării Bârsei, în scopul dezvoltării şi consolidării turismului în regiune. În luna august vom termina materialele de promovare, iar din octombrie vom începe seria evenimentelor de promovare”, ne-a declarat directorul AMB, Dragoş David. Valoarea proiectului depăşeşte un milion de lei, valoarea nerambursabilă fiind de 796.284 de lei. Proiectul va fi implementat în 15 localităţi, respectiv Braşov, Codlea, Predeal, Râşnov, Ghimbav, Săcele, Bod, Hălchiu, Sânpetru, Hărman, Prejmer, Tărlungeni, Crizbav, Vulcan, Cristian
Agenţia Metropolitană Braşov (AMB) derulează deja proiectul de promovare a „Legendelor Ţării Bârsei”. La mijlocul verii va fi finalizat şi operaţional portalul www. tarabarsei.eu, dar se lucrează şi la realizarea unor materiale de promovare tradiţionale, cum ar fi pliante şi un ghid detaliat, o serie de albume cu legende şi gravuri şi un film documentar. „Obiectivul general este de a promova identitatea culturală, istorică şi a resurselor naturale specifice Ţării Bârsei, în scopul dezvoltării şi consolidării turismului în regiune. În luna august vom termina materialele de promovare, iar din octombrie vom începe seria evenimentelor de promovare”, ne-a declarat directorul AMB, Dragoş David. Valoarea