Pe o piaţă estimată la 60.000 de unităţi anul trecut, adică un nivel similar celui din 2009, GPS-urile încearcă să atragă (potenţialii) cumpărători nu doar prin preţul afişat.
Producătorii vor încerca să ataşeze din ce în ce mai multe servicii suplimentare în procesul de vânzare a echipamentelor GPS, fie că este vorba despre actualizări gratuite de hartă, fie că vorbim despre posibilitatea închirierii hărţilor sau de extinderea perioadei de garanţie, apreciază reprezentanţii Mio România.
Potrivit Laurei Samson, director Mio Technology pentru România, Ungaria, Slovacia şi Cehia, compania va lansa noi game de echipamente GPS, care să acopere toate categoriile de cumpărători şi care să se bazeze pe un singur software de navigare.
“Dacă în 2010 am ajuns să avem pe piaţă echipamente bazate pe 3 software-uri de navigare, în 2011, vom miza pe o gamă completă de dispozitive de navigaţie bazată pe software-ul proprietar Spirit”, declară Samson.
Conform estimărilor interne, compania înregistrat vânzări de 20.000 de GPS-uri în 2010, pe o piaţă locală estimată la 60.000 unităţi.
Pe o piaţă estimată la 60.000 de unităţi anul trecut, adică un nivel similar celui din 2009, GPS-urile încearcă să atragă (potenţialii) cumpărători nu doar prin preţul afişat.
Producătorii vor încerca să ataşeze din ce în ce mai multe servicii suplimentare în procesul de vânzare a echipamentelor GPS, fie că este vorba despre actualizări gratuite de hartă, fie că vorbim despre posibilitatea închirierii hărţilor sau de extinderea perioadei de garanţie, apreciază reprezentanţii Mio România.
Potrivit Laurei Samson, director Mio Technology pentru România, Ungaria, Slovacia şi Cehia, compania va lansa noi game de echipamente GPS, care să acopere toate categoriile de cumpărători şi care să se bazeze pe un singur software de navigare.
“Dacă în 2010 am ajuns să avem