Credit Europe Bank vinde in prezent carduri de credit la un nivel similar cu cel din 2008, iar cardurile sunt cele care „albesc” economia neagra, sustine Omer Tetik, presedintele subsidiarei locale a bancii. El a explicat intr-un interviu acordat Wall-Street.ro, care sunt avantajele bancii in competitia dintre banci pe acest segment.
Competitia dintre banci pe segmentul cardurilor de credit a devenit tot mai dura de la inceputul acestui an. Jucatori de top din sistemul bancar au lansat carduri de credit cu rate fara dobanda sau au acordat bonusuri pentru tranzactiile efectuate, promovand reteta de succes a acestei piete din Turcia. Credit Europe Bank a fost primul jucator care a intrat pe piata locala pe acest segment de business, lansand in 2005 CardAvantaj.
Omer Tetik (foto), presedintele Credit Europe Bank, sustine ca banca se afla intr-o pozitie avantajoasa pe piata cardurilor in contextul actualei competitii.
„Avem un avantaj competitiv pe segmentul de carduri. Noi nu promovam agresiv, dar romanii cand vorbesc de carduri de credit cu rate se gandesc la CardAvantaj si acest fapt reprezinta un atu pentru noi. In plus, clientii si comerciantii sunt deja obisnuiti cu noi”, a declarat Omer Tetik.
Credit Europe Bank avea 325.000 de carduri de credit in portofoliu la finalul primului trimestru din 2011. Banca dispune de o retea formata din 9.500 de terminale pentru plata cu cardul (POS) instalate la comercianti si 174 de bancomate.
„Vanzarile de carduri din prezent sunt la nivelul din 2008 si acest lucru nu ne ajuta doar pe noi, ci ajuta si economia pentru ca o face mai oficiala, avand in vedere ca vorbim despre tranzactii inregistrate”, afirma presedintele CEB. Tetik este de parere ca autoritatile ar trebui, pentru a reduce economia neagra, sa deruleze o campanie nationala prin care sa se ajunga ca in fiecare magazin sa existe un POS