O reclamatie facuta la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi a dus la divulgarea catre firma acuzata a datelor personale ale reclamantului.
Pe 20 aprilie, un iesean a cumparat mai multe pachete de tigari de la statia OMV Petrom de pe strada Colonel Langa si a observat ca pretul de la raft nu coincide cu cel de la casa de marcat. Concret, in loc de 11,9 lei, a fost taxat cu 12 lei pentru un pachet de tigari Davidoff Gold. Protestele sale nu au fost luate in seama de angajatii benzinariei si, in consecinta, a sesizat CJPC. Spre surpriza sa, a doua zi a fost sunat de un reprezentant al firmei reclamate, care a oferit scuze pentru situatia creata, indiciu clar ca CJPC i-a divulgat catre OMV Petrom numele si numarul de telefon.
Comisarul-sef al CJPC, Daniel Piftor, sustine ca uneori se pot divulga datele personale ale petentului, mai ales cand acesta solicita despagubiri. "In general, firma controlata la sesizare sustine ca nu exista reclamatia. In acest caz insa, s-a intamplat altceva. Sesizarea a fost facuta seara, iar echipele noastre au mers dimineata in control. Pretul tigarilor de la raft coincidea cu cel de la casa, probabil si pentru ca petentul i-a avertizat ca au o problema. Au fost luate, prin sondaj, mai multe produse, dar nu s-au gasit probleme. A fost acordat un avertisment agentului economic, pe baza sesizarii, iar conducerea firmei a dorit sa se scuze", a explicat Daniel Piftor, seful CJPC.
O reclamatie facuta la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorilor (CJPC) Iasi a dus la divulgarea catre firma acuzata a datelor personale ale reclamantului.
Pe 20 aprilie, un iesean a cumparat mai multe pachete de tigari de la statia OMV Petrom de pe strada Colonel Langa si a observat ca pretul de la raft nu coincide cu cel de la casa de marcat. Concret, in loc de 11,9 lei, a fost taxat cu 12 lei p