Infiniti G37S Coupe ar putea fi oricând subiectul unui film cu gangsteri. Dar în acest caz ar fi cam greu de prins din urmă, iar răul ar triumfa la final. Un drac împieliţat, asta e coupé-ul de la Infiniti, mai ales în versiunea S. Cu precădere în halucinanta culoare roşie.
Dacă vărul său mai mare Infiniti FX50S urlă din toţi rărunchii că e băiat rău, iar fratele său Infiniti G37 Sedan arată, dimpotrivă, pervers de cuminte (asta până când îl conduci), coupé-ul G37S declară tuturor de ce este în stare încă din momentul în care îl vezi în parcare, printr-un stil fluid care îţi dă impresia că maşina se aruncă înainte încă din prima fracţiune de secundă. Totuşi, nu modul în care arată această maşină te farmecă, pentru că există destule coupé-uri premium mult mai frumoase şi mai originale în design. Ci, ca la mai toate modelele Infiniti, modul în care se conduce.
320 de cai dezlănţuiţi
Cutia de viteze automată comutată în modul DS (semimanualul pe care ţi-l pune la dispoziţie maşina), padelele volanului acţionate scurt pentru a rămâne cu motorul mereu turat, pedala de acceleraţie mângâiată uşor, cât să nu te scoată în decor în prima serpentină, un zgomot infernal de plăcut auzit din evacuarea dublă o dată cu urcarea bruscă în ture, apoi serii succesive de acceleraţii fulminante şi decelerări rapide pe scurtele linii drepte dintre acele de păr, într-un stil care l-ar îmbăta până şi pe un călugăr abstinent. Aşa se conduce un Infiniti G37S Coupe pe drumurile care şerpuiesc în munţi.
Cu o Direcţie Activă care îţi pune maşina pe trasa perfectă în viraje (roţile din spate brachează şi ele), cu un sistem DRM care îţi sincronizează turaţia la trecerea într-o treaptă inferioară, eliminând orice sincopă la schimbarea vitezelor, dar mai ales cu 320 de cai-putere de nebunie pură scoşi dintr-un V6 de 3,7 litri, G37S Coupé n-are nici o teamă în faţa concurenţei