CNADNR caută erorile care au găurit asfaltul, dar susţine că \"reţeta\" nu e greşită. Sursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIUSursa: REMUS SUCIU
1 /.
Carosabilul de pe porţiunea drumului naţional 7 cuprinsă între Nădlac şi Sebeş a început să crape la un an după ce a fost reabilitat. Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) susţine că "reţeta" covorului asfaltic nu a fost greşită şi spune că nu ştie încă de ce a apărut fenomenul, cu toate că a trecut mai bine de un an de la primele cratere formate pe drumul reabilitat cu 615 milioane de lei.
Asigurări pentru ministru
DN 7 asigură cel mai mare volum de trafic din Banat şi Transilvania, fiind principala rută de transport rutier a României spre şi dinspre Europa Centrală şi de Vest. În lunile de vară, între Deva şi Orăştie, circulă peste 40.000 de vehicule pe zi. Drumul a fost reabilitat în 1997-1998, iar prin 2005 începuse să dea "semne de oboseală". Dorinel Umbrărescu îl asigura, în septembrie 2007, pe ministrul transporturilor de la acea vreme, Ludovic Orban, că, vreme de 10 ani, nu vor mai fi probleme cu asfaltul.
Umbrărescu e patronul firmei Spedition UMB, principala firmă care s-a ocupat de lucrare, alături de Tehnostrade şi de Iptana SRL Bucureşti, ultima ca proiectant. Problemele au început să apară încă din ianuarie 2010, la nici un an după ce fusese finalizată reabilitarea tronsonului Nădlac-Sebeş, lucrare ce a costat aproximativ 615 milioane de lei.
Mai întâi, au apărut gropi mari şi periculoase la intrarea în Deva dinspre Arad. În toamna anului trecut, gropile sau înmulţit împânzind porţiuni de kilometri întregi de drum. Aşa se face că, în ianuarie 2011, aproape că nu-ţi mai dădeai seama că circuli pe un drum rea