Noul VW Beetle şi-a făcut apariţia. Cea mai nouă interpretare a "broscuţei" vine la 73 de ani de la apariţia primului "Kaefer", vândut în 21,5 milioane de exemplare, şi la 13 ani de la apariţia versiunii moderne, cunoscută în întreaga lume sub denumirea de New Beetle.
Este conceput ca un automobil unisex, un produs cu design matur. Profilul clasic are influenţe de la conceptul Ragster (2005), în privinţa pavilionului ceva mai plat.
La interior, stilul retro este mai estompat, iar dotările şi organizarea planşei adoptă stilul actual al gamei VW.
Beetle este mai mare, cu 4.278 mm lungime (+152 mm) şi 1.808 mm lăţime (+84 mm), dar mai scund, cu 1.486 mm înălţime (-12 mm).
Şi spaţiul pentru bagaje a crescut, de la 209 litri, cât avea generaţia precedentă, până la 310 litri. Modelul va fi vândut cu diverse motorizări turbo pe benzină sau diesel - TSI, respectiv TDI. De bază vor fi motoarele în 4 cilindri.
A doua generaţie modernă Beetle intră pe pieţele din Europa şi America de Nord în cursul acestui an, în restul lumii urmând să-şi facă debutul abia anul viitor.
Spre deosebire de precedenta generaţie, noul model se va numi, simplu, Beetle.
Noul VW Beetle şi-a făcut apariţia. Cea mai nouă interpretare a "broscuţei" vine la 73 de ani de la apariţia primului "Kaefer", vândut în 21,5 milioane de exemplare, şi la 13 ani de la apariţia versiunii moderne, cunoscută în întreaga lume sub denumirea de New Beetle.
Este conceput ca un automobil unisex, un produs cu design matur. Profilul clasic are influenţe de la conceptul Ragster (2005), în privinţa pavilionului ceva mai plat.
La interior, stilul retro este mai estompat, iar dotările şi organizarea planşei adoptă stilul actual al gamei VW.
Beetle este mai mare, cu 4.278 mm lungime (+152 mm) şi 1.808 mm lăţime (+84 mm), dar mai scund, cu 1.486 mm înălţime (-12 mm).