Mio Technology, numărul unu pe piaţa locală de sisteme GPS, a vândut anul trecut peste 20.000 de echipamente de navigaţie, înregistrând astfel o cotă de piaţă de circa 34%. Cota de piaţă a Mio a scăzut în 2010 de la aproximativ 50% în trecut, pe fondul creşterilor înregistrate de sistemele cu preţuri mici. În 2011, Mio Technology se aşteptă la o creştere a pieţei cu un procent cuprins între 0 şi 10%, rezultatul urmând să fie influenţat de măsura în care consumul se va "dezgheţa", iar românii vor cheltui mai mult pe turism.
"În 2010 ne-am concentrat pe menţinerea poziţiei de lider pe piaţa echipamentelor GPS din România, în condiţiile unei creşteri a concurenţei atât în zona de preţ, cât şi în zona de servicii adăugate ataşate produsului în procesul de vânzare şi postvânzare. Pe lângă acest lucru, am urmărit păstrarea profitabilităţii", declară Laura Samson (foto), Country Director România, Ungaria, Slovacia şi Cehia al Mio Technology. Pentru 2011, Mio se aşteaptă o creştere a cotei de piaţă până la aproximativ 40-45%, în condiţiile lansării unei noi game de echipamente GPS, care se va baza pe un singur software de navigare - Mio Spirit.
"Dacă în 2010 am ajuns să avem pe piaţă echipamente bazate pe 3 software-uri de navigare, în 2011 vom miza pe o gamă completă de dispozitive de navigaţie bazată pe software-ul proprietar Spirit. Dacă anul trecut am acoperit în principal segmentul mediu de preţ şi cel premium, anul acesta vom avea disponibilă pe piaţă o gamă nouă completă de echipamente GPS din luna iunie, acoperind toate segmentele de preţ şi toate categoriile de consumatori", a adăugat reprezentantul Mio.
Mio Technology, numărul unu pe piaţa locală de sisteme GPS, a vândut anul trecut peste 20.000 de echipamente de navigaţie, înregistrând astfel o cotă de piaţă de circa 34%. Cota de piaţă a Mio a scăzut în 2010 de la aproximativ 50% în trecut, pe