Conform caietului de sarcini, construcţia aeroportului ar trebui finalizată până la finele anului următor
Cu toate că termenul final de depunerea a ofertelor pentru construcţia Aeroportului Internaţional Braşov - Ghimbav este 1 iunie, deja cinci firme, una românească şi patru din străinătate, s-au arătat interesate de proiect. Preşedintele Consiliului Judeţean, Aristotel Căncescu, spune că acest lucru denotă seriozitatea proiectului, mai ales că lucrarea este estimată la valoarea de 60 de milioane de euro. Aeroportul va avea o pistă de 2.600 de metri şi va trebui să primească avioane de tip mediu curier, clasa Boeing 737 sau Airbus 320.
Acum, pe locul pe care va fi construit aeroportul se lucrează la viabilizarea terenului, lucrare care costă 1,6 milioane de euro. „Mai este foarte puţin de lucru pentru pregătirea terenului. Mai este de mutat stâna, dar am aşteptat să treacă sărbătorile pentru ca şi acea familie să aibă sărbători liniştite. De acum, însă, lucrările vor fi finalizate. Nivelarea este gata, gardul este la forma finală, urmează să dăm drumul la licitaţia pentru îndiguirea apelor, pentru că zona nu trebuie să fie inundabilă, lucrare estimată la două luni”, ne-a declarat Aristotel Căncescu. Conform caietului de sarcini, construcţia aeroportului ar trebui finalizată până la finele anului următor
Cu toate că termenul final de depunerea a ofertelor pentru construcţia Aeroportului Internaţional Braşov - Ghimbav este 1 iunie, deja cinci firme, una românească şi patru din străinătate, s-au arătat interesate de proiect. Preşedintele Consiliului Judeţean, Aristotel Căncescu, spune că acest lucru denotă seriozitatea proiectului, mai ales că lucrarea este estimată la valoarea de 60 de milioane de euro. Aeroportul va avea o pistă de 2.600 de metri şi va trebui să primească avioane de tip mediu curier, clasa Boeing 737 sau Airbus 320.