Porsche mai dă o lovitură. Este vorba de varianta 4.0 a lui GT3 RS. Dotată cu un boxer aspirat de 4 litri, cu şase cilindri, precum şi cu o serioasă lipsă de dotări de confort, 911 GT3 RS 4.0 este, la bază, o versiune de şosea a lui 911 GT3 RSR, cu o singură deosebire: mai multă putere. Fără a mai avea deasupra sabia regulamentului FIA, Porsche a crescut puterea motorului lui GT3 RS 4.0 la un "rotund" 500 de cai, cu 45 CP mai mult decât maşina de curse şi cu 50 CP mai mult decât în cazul versiunii "normale" 911 GT3 RS pe care este bazată. Totul la o turaţie de 8,250 rpm.
Elemente ce o scot din mulţime sunt canalele aerodinamice din partea frontală, aripa deportantă stil GT în spate, capota şi panourile uşilor fabricate din fibră de carbon şi aripile supradimensionate RSR.
În Europa, preţurile vor începe de la circa 149.990 euro, fără taxe. Poate că unui necunoscător acestea îi par mari, însă dacă adăugăm faptul că este "ultima strigare" a actualei generaţii 911 (997), lucrurile nu mai stau aşa. Să nu uităm că în curând gama 911 va fi înlocuită de generaţia 911 (991), deci preţul pare chiar rezonabil pentru o asemenea "bestie".
Porsche mai dă o lovitură. Este vorba de varianta 4.0 a lui GT3 RS. Dotată cu un boxer aspirat de 4 litri, cu şase cilindri, precum şi cu o serioasă lipsă de dotări de confort, 911 GT3 RS 4.0 este, la bază, o versiune de şosea a lui 911 GT3 RSR, cu o singură deosebire: mai multă putere. Fără a mai avea deasupra sabia regulamentului FIA, Porsche a crescut puterea motorului lui GT3 RS 4.0 la un "rotund" 500 de cai, cu 45 CP mai mult decât maşina de curse şi cu 50 CP mai mult decât în cazul versiunii "normale" 911 GT3 RS pe care este bazată. Totul la o turaţie de 8,250 rpm.
Elemente ce o scot din mulţime sunt canalele aerodinamice din partea frontală, aripa deportantă stil GT în spate, capota şi panourile uşilor fabricat