În următoarele 12 luni se va recurge la măsura de disponibilizare a circa 20% din personalul sistemului fiscal braşovean.
Această măsură se va lua la nivel central, dar procentul se va păstra şi la nivelul judeţului Braşov. Astfel, ca rezultat al acestei decizii, aproape 150 de angajaţi de la Fisc vor fi nevoiţi să-şi caute alte locuri de muncă.
În acelaşi timp, odată cu introducerea sistemului electronic de plată, există posibilitatea să fie desfinţate anumite Administraţii Fiscale din judeţul Braşov. „Aceste măsuri nu se vor lua imediat. Vor trece 12, până la 24 de luni, până la punerea în aplicare a deciziei.
Trebuie înlăturată neapărat această birocraţie excesivă, care este falimentară şi ne trage în jos“, este de părere Dumitru Ion Dumitrescu, directorul executiv al Direcţiei Finanţelor Publice Braşov.
În altă ordine de idei, Ion Dumitrescu a precizat că există, în judeţul Braşov, două localităţi care nu au aprobat, încă, bugetul pentru anul 2011: „Este vorba despre Predeal şi Ticuş. Cei de acolo trebuie să înţeleagă faptul că se pierd o serie de proiecte, care au nevoie de cofinanţare de la bugetul local“.
Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!
Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos: