Până la constituirea Companiei Aeroportuare „Banat", la Aeroportul din Arad va fi diminuat bugetul, iar conducerea acestuia va desfiinţa opt posturi de execuţie. Aeroportul din Arad se află în subordinea Consiliului Judeţean. În urma pierderii curselor de pasageri, la Arad mai aterizează doar curse cargo. Nici negocierile cu o companie low-cost nu au dat rezultate.
Cheltuieli mari
Cheltuielile de peste 500.000 de euro pe an cu aeroportul l-au determinat pe consilierul judeţean PNL Ioan Cristina să o someze pe Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, să realizeze mai repede fuziunea dintre aeroporturile din Arad şi Timişoara. Până atunci, din cauza dificultăţilor financiare cu care se confruntă S.C. Aeroportul Arad S.A, consilierii judeţeni au decis să reducă opt angajaţi.
"Aeroportul rămâne cu 66 de posturi, dintre care 56 sunt de execuţie şi 10 de conducere", spun reprezentanţii Consiliului Judeţean Arad. Astfel vor fi reduse un post de funcţionar informaţii clasificate, un post de inginer din cadrul compartimentului protecţia muncii şi mediului, unul de economist din cadrul compartimentului contracte tarife, două posturi de agent de salvare aeroportuară şi instalaţii de stins incendii, unul de controlor sol, unul de contabil şi un post de zugrav vopsitor. Până la constituirea Companiei Aeroportuare „Banat", la Aeroportul din Arad va fi diminuat bugetul, iar conducerea acestuia va desfiinţa opt posturi de execuţie. Aeroportul din Arad se află în subordinea Consiliului Judeţean. În urma pierderii curselor de pasageri, la Arad mai aterizează doar curse cargo. Nici negocierile cu o companie low-cost nu au dat rezultate.
Cheltuieli mari
Cheltuielile de peste 500.000 de euro pe an cu aeroportul l-au determinat pe consilierul judeţean PNL Ioan Cristina să o someze pe Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, să realizeze mai repede fuzi