Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Autostrăzi (CNADNR) au iniţiat negocieri cu Bechtel pentru a decide un nou grafic al lucrărilor la Autostrada Transilvania, cu noi termene ce vor depăşi luna decembrie 2012, data limită luată în calcul până în prezent pentru finalizarea proiectului. Noul termen va fi stabilit la finalul negocierilor dintre părţi, audeclarat surse oficiale. Proiectul de construcţie a Autostrăzii Transilvania, pe traseul Braşov - Borş, a început în 2004, în baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde de euro acordat companiei americane Bechtel.
Lucrările au fost întrerupte la jumătatea anului 2005, când autorităţile au început reanalizarea contractelor încheiate de guvernarea precedentă. Ca urmare a sistării lucrărilor, termenul de finalizare a autostrăzii a fost prelungit cu un an, până în decembrie 2012. Autostrada Transilvania este proiectată pe o lungime totală de 415 kilometri, dar porţiunea construită până în prezent cu finanţarea statului, la aproape şapte ani de la lansarea proiectului, a depăşit cu puţin 10% din traseul total.
Ministrul transporturilor Anca Boagiu a declarat recent, într-un interviu pentru Ziarul Financiar în legătură cu Autostrada Transilvania, că nu există niciun ban pentru Bechtel, constructorul proiectului, cel puţin până în vară, la rectificarea bugetară, astfel că lucrările pentru tronsonul Suplacu de Barcău - Borş (zona de nord-vest a autostrăzii) nu pot fi demarate.
Ministerul Transporturilor şi Compania Naţională de Autostrăzi (CNADNR) au iniţiat negocieri cu Bechtel pentru a decide un nou grafic al lucrărilor la Autostrada Transilvania, cu noi termene ce vor depăşi luna decembrie 2012, data limită luată în calcul până în prezent pentru finalizarea proiectului. Noul termen va fi stabilit la finalul negocierilor dintre părţi, audeclarat surse oficiale. Proiectul de construcţie