Primul trimestru al acestui an a fost profitabil pentru compania “Albalact”, care raportează o creştere semnificativă a afacerilor, cu 32,2% faţă de cifra de afaceri aferente perioadei similare din 2010.
Anul acesta, compania a realizat o cifră de afaceri de 85.255.051 lei, în timp ce anul trecut cifra de afaceri a fost de 64.441.706 lei.
Şi veniturile totale ale companiei au crescut în primul trimestru 2011, cu 60,5%, ajungând la 109.479.769 lei, faţă de 68.180.607 lei, cât au fost în trimestrul I al anului 2010. “Albalact” a realizat un profit net de 2.674.475 lei pe primele trei luni ale acestui an.
Directorul general al “Albalact”, Raul Ciurtin, a spus că piaţa va fi afectată de criză şi anul acesta. “Consumul şi puterea de cumpărare nu vor cunoaşte o îmbunătăţire importantă, dar Albalact se va concentra în continuare pe creşterea business-ului şi pe câştigarea cotei de piaţă. Acestea sunt obiectivele noastre strategice. Vom continua să facem investiţii, în special în logistică şi în liniile de producţie şi vom lansa şi produse noi”, a declarat Raul Ciurtin.
Săptămâna trecută, acţionarii companiei au aprobat în unanimitate şi vânzarea fabricii vechi, din Alba Iulia, aflată în proprietatea “Albalact” (teren şi clădiri), la un preţ minim de 1.632.000 euro net de orice taxe aplicabile.
Anul 2010 a fost marcat de două momente importante pentru compania “Albalact”: lansarea brand-ului “Rarăul”, ca brand naţional şi relansarea brand-ului “Zuzu”, care au necesitat investiţii importante.
URL scurt: http://alba24.ro/?p=23515
Primul trimestru al acestui an a fost profitabil pentru compania “Albalact”, care raportează o creştere semnificativă a afacerilor, cu 32,2% faţă de cifra de afaceri aferente perioadei similare din 2010.
Anul acesta, compania a realizat o cifră de afaceri de 85.255.051 lei, în timp ce anul trecut cifra de a