Kinga Ágnes Daradics (30 de ani) a preluat de la 1 mai funcţia de CEO şi country retail manager al MOL România, companie care deţine locul patru pe piaţa carburanţilor din România.
Născută în România, Daradics a absolvit Universtitatea Babes Bolyai din Cluj-Napoca şi deţine o diplomă de Executive MBA obţinută în cadrul Universităţii Sheffield, Marea Britanie.
"Kinga Ágnes Daradicsşi-a început cariera în grupul MOL în 2003 şi a câştigat o experienţă profesională solidă conducând divizia de carduri de carburant, una dintre cele mai dinamice ale companiei. În această calitate, printr-o implicare energică, a înregistrat rezultate profesionale remarcabile. Astfel, a elaborat şi coordonat strategia la nivel de Grup în ceea ce priveşte cardurile de carburant, consolidând poziţia MOL în regiunea EMEA. În plus, a dezvoltat strategiile de vânzări aferente acestei divizii şi a supervizat activităţile specifice în 9 ţări, printre care şi România", se arată într-un comunicat al companiei.
"Filiala din România are un rol important în strategia regională a grupului MOL şi sunt onorată că am fost numită la conducerea ei. Intenţionez să îndeplinesc toate obiectivele stabilite pentru MOL România, atât pe termen mediu cât şi lung. Pe de altă parte, mi-a fost încredinţat un capital important, pe care să-l dezvolt: echipa de profesionişti a filialei locale", a declarat Kinga Ágnes Daradics, citată în comunicat.
Ea a preluat această funcţie de la Szabolcs Ferencz, care a fost promovat la conducerea unei divizii nou-înfiinţate în cadrul grupului, Corporate Affairs. Divizia include funcţiile de Corporate Communications, Enterprise Relations şi resurse umane în toate ţările în care este prezent grupul MOL.
MOL deţine în România o reţea de 126 de benzinării, ocupând locul patru pe această piaţă, după Petrom, Rompetrol şi Lukoil.