MOL România, al patrulea jucător ca mărime din piaţa petrolieră locală, are de la începutul acestei luni un nou CEO. Astfel, de pe 1 mai, Kinga Agnes Daradics devine noul CEO şi country retail manager la MOL România, înlocuindu-l din funcţie pe Szabolcs Ferencz, care a fost promovat la conducerea unei divizii nou-înfiinţate în cadrul grupului MOL.
Schimbarea lui Szabolcs Ferencz vine în contextul în care acesta preluase conducerea operaţiunilor locale ale MOL abia la începutul anului trecut.
Daradics, născută în România, a absolvit Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca şi deţine o diplmă de EMBA în cadrul Universităţii Sheffield din Marea Britanie.
MOL deţine local o reţea de 126 de benzinării prin care controlează o cotă de piaţă de 11%. Anul trecut, afacerile companiei au ajuns la circa 560 de milioane de euro. MOL este a doua companie petrolieră locală care are în funcţia de CEO o femeie, Petrom, cea mai mare firmă din România, fiind condusă din 2006 de către Mariana Gheorghe.
O altă româncă ce a condus operaţiunile locale ale MOL este Aliz Kosza, care se află în prezent la conducerea operaţiunilor producătorului de vopsele Fabryo Corporation, deţinut de fondul de investiţii Oresa.
MOL România, al patrulea jucător ca mărime din piaţa petrolieră locală, are de la începutul acestei luni un nou CEO. Astfel, de pe 1 mai, Kinga Agnes Daradics devine noul CEO şi country retail manager la MOL România, înlocuindu-l din funcţie pe Szabolcs Ferencz, care a fost promovat la conducerea unei divizii nou-înfiinţate în cadrul grupului MOL.
Schimbarea lui Szabolcs Ferencz vine în contextul în care acesta preluase conducerea operaţiunilor locale ale MOL abia la începutul anului trecut.
Daradics, născută în România, a absolvit Universitatea Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca şi deţine o diplmă de EMBA în cadrul Universităţii Sheffi