DailyBusiness.ro apare de astazi intr-un nou format, cu un alt design, mai functional si mai atractiv. Spunand "la revedere" vechiului format, sa rememoram cateva dintre articolele cele mai apreciate de cititorii nostri.
Cum sunt afectate brandurile de perceptiile negative din mentalul colectiv, cum au fost afectati de criza romanii stabiliti in strainatate sau harta celor mai "fierbinti" zone pentru hipermarket-uri din Bucuresti sunt doar cateva dintre subiectele care in decursul celor aproape 5 ani de DailyBusiness.ro au atras zeci sau chiar sute de mii de vizualizari.
"BMW e de cocalari, Coca-Cola imbolnaveste, McDonald's ingrasa". Cum isi apara marile branduri imaginea?. Cat de grava este problema perceptiei brandurilor in mentalul colectiv?
Un cititor comenta la acest articol "Referitor la BMW, nu cred ca mai era necesara o analiza, pentru ca cele scrise sunt stiute si sesizate de toata lumea de mai multa vreme. Personal am exclus din start sa-mi iau un BMW atunci cand mi-am cumparat ultima masina, tocmai din motivele de mai sus, desi aveam un buget suficient pentru o serie 5 sau un X5. Pot afirma ca desi nu toti posesorii de BMW sunt cocalari, in schimb peste 90% dintre cocalari sunt posesori de BMW".
Retailul si consumul se afla de asemenea in topul subiectelor de interes. Pe ce se bazeaza retailul romanesc? Raspunsul se afla intr-o analiza din 2008 "Amintirile ne chinuiesc": Generatia Epoca de Aur, motorul vanzarilor din retail.
Cum aratau cele mai interesante zone de extindere a hipermarket-urilor din Bucuresti in 2007? Harta hipermarketurilor din Bucuresti: estul si centrul, cele mai "fierbinti" zone.
"Dan Diaconescu se incadreaza perfect in peisajul romanesc. Isi cauta cu atentie segmentul de piata cu mintea unui foarte bun strateg. Il cred. da il cred un bun om de afaceri care anticipeaza monent