Săptămâna trecută la Turdaş - niciun utilaj
Atunci când actuala putere se căznește să arate că exercită actul de guvernare pentru popor, e obligatoriu să aibă camerele de luat vederi în preajmă. Iar atunci când camerele de luat vederi se sting, rezultatele guvernării Băsescu-Boc se văd în toată "splendoarea" lor.
Exemple de acest fel actualii guvernanții ne-au oferit din belșug în acești doi ani, dar pe cele mai multe și mai evidente le regăsim în domeniul infrastructurii rutiere - unul din capitolele la care România este mai mult decât deficitară.
În 9 aprilie 2011, la organizarea de șantier a firmei care execută lucrările variantei de ocolire Deva - Orăștie la standard de autostradă, Emil Boc - înconjurat de zeci de jurnaliști și de camere de televiziune - lăuda cu însuflețire de utecist activitatea Ministerului Transporturilor, spunând că acest minister condus de Anca Boagiu este "un minister al faptelor" și a afirmat că "ceea ce se întamplă astăzi este o dovada că ceea ce se promite se respectă".
La aproape o lună de zile de atunci, de când Emil Boc se urca în cabina unui excavator și turna prima cupă de pământ la inaugurarea lucrărilor la tronsonul de autostrada Deva - Orăștie, pe șantierul din zona localitatii hunedorene Turdaș se mai pot observa doar urme vagi a ceea ce se vrea a fi un început de lucrare la un tronson de autostradă. Doar panoul pe care este descrisă lucrarea cu pricina (și acela șui și jupuit) și câteva bradze de pământ răscolite mai stau mărturie faptului că acolo s-a început, chipurile, o centură ocolitoare, o bucată de autostradă, un drum, o potecă, ceva de genul ăsta. În rest, nici țipenie de muncitor sau urmă cât de fină de vreun excavator, betonieră sau alte utilaje care se folosesc la construcția de drumuri.
Mergând mai departe pe traseul acestei autostrăzi-fantomă, pe șantierul din zona Geoagi